fredag 26. juni 2009

Mine hobbyer

Jeg er veldig glad i å gjøre noe med hendene mine. Har vel holdt på med håndarbeid så lenge jeg kan huske så det blir noen år. Den første genseren jeg strikket meg var Marius genser og da gikk jeg på ungdomsskolen. Var veldig stolt av den og brukte den mye helt til min mamma tovet den i for varm vann i maskinen.Husker jeg var veldig lei meg da.
Driver med hekling og brodering også. Da jeg var med i symøtegjeng gjørde vi også kreative ting som maling på gips. Har også prøvd meg litt på maling på treverk,men syntes det var vanskelig.
Heklet 3 lappetepper ett til hver av tante jentene mine til julen 2008.
Det siste jeg har prøvd meg på nå er scrapbooking,det er kjempe gøy. Driver å lager fotoalbum fra vi hadde besøk fra Sverige oktober 2008.
Har utfordret venner på facebook til å begynne meg hobbykveld,dette er det blitt respons på

1 kommentar:

  1. Heisann!! jeg er klar som et egg til hobby i løpet av denne uka ;)

    SvarSlett